Advertcycling, czyli skąd się wzięło moje etui?

Nie skłamię, jeśli powiem, że ten pokrowiec jest jedyny w swoim rodzaju, a ja jestem jedyną osobą na świecie, która może się nim pochwalić. Skąd ta pewność? Pokrowiec powstał z fragmentu outdooru (chodzi o ogromne reklamy) widniejącego w centrum Warszawy. Kropla Beskidu razem z firmą HO::LO zamieniły miejskie outdoory na niezwykle funkcjonalne gadżety. Każdy z nich jest absolutnie unikalny i niepowtarzalny. Ja wybrałam etui na laptopa, ale w ofercie są też torby i sakiewki.
advertcycling etuifashionelkaWszystkie gadżety są wykonane w charakterystyczny sposób i powstały jako pojedyncze egzemplarze. To świetna sprawa dla tych, którzy są eko i dbają o to, skąd pochodzą materiały, z których wykonane są dodatki, oraz którzy lubią mieć rzeczy jedyne w swoim rodzaju.
coffee breakAdvertcycling to kolejna proekologiczna działalność Kropli Beskidu. Słyszeliście już o butelkach PlantBottle®? To nowość na polskim rynku! Butelka PET wprowadzona przez markę Kropla Beskidu w 30% składa się z materiałów roślinnych. Niby to tylko 30%, ale ma ogromne znaczenie dla naszego środowiska. ho::loW moim etui dominują odcienie niebieskiego, jest też biel i jeden zielony akcent. Etui jest porządnie wykonane, a środek wykończony jest filcem, co amortyzuje ewentualne upadki. Klapa zamykana jest na rzepy, więc nie ma obawy, że laptop się nam wysmyknie 😉

Rzućcie jeszcze okiem na torbę i sakiewkę w kształcie nerki!kropla beskidu

Choć te gadżety są normalnie niedostępne, to jest sposób, aby je zdobyć! Śledźcie profile Kropli Beskidu na Instagramie i na Fejsie. Już niedługo pojawi się konkurs, w którym do zgarnięcia będzie miejski rower i powyższe ekogadżety! 🙂

Wpis powstał w ramach kampanii reklamowej Kropla Beskidu.

[Głosów:0    Ocena: 0/5]
24 komentarze
  1. Świetne! Już nie mogę się doczekać dalszej czesci.

    P.S. to mój pierwszy wpis i chce Ci powiedzieć że Dzięki Tobie zapragnęłam zmian w moim życiu. Dziękuję.

  2. Szacun dla Kropli beskidu za pomysły wspierające EKO. Taka kolekcja pochodząca z ich reklamy to świetny pomysł. Inne marki powinni się na nich wzorować.

  3. Jestem jak najbardziej za takimi akcjami! Dlatego cieszę się, że H&M wprowadził recyklingu odzieży, można przynieść nie używane od dawna rzeczy, w których już nie chcemy chodzić a oni przetworzą te materiały na nowe kolekcje.

    Pozdrawiam
    Aleksandra

  4. Bardzo podoba mi się zarówno pomysł na wykorzystanie niepotrzebnych już materiałów reklamowych, jak i same torby i pokrowce 🙂 Nasza planeta potrzebuje więcej takich działań! Na pewno wezmę udział w tym konkursie. Muszę mieć taki gadżet 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.