Wielki powrót Street Fashion

Nie wiem czy wiecie/pamiętacie, ale prowadziłam kiedyś bloga o Street Fashion w Lublinie. Wychodziłam na tak zwane “łowy” i robiłam zdjęcia fajnie ubranym ludziom. To było wspaniałe doświadczenie. Poznawałam mnóstwo fascynujących osób i pokazywałam czytelnikom modę uliczną w Lublinie. Niestety zaczęło brakować mi na to czasu, takie wyjście w miasto to minimum 3-4 godziny. Jeśli miałam farta spotkałam cztery świetnie ubrane osoby, jeśli nie tylko jedną, albo nikogo. Postanowiłam wrócić do tej inicjatywy. Znalazłam fotografów z różnych miast Polski (i nie tylko) i wysłałam ich na łowy. Efekty naszej współpracy będę publikować na blogu. W jednym wpisie znajdą się 3-4 stylizacje z różnych miast. Zależy mi na różnorodności, chce pokazać ciekawych ludzi, preferujących różne style.

Jeśli Wy też jesteście zainteresowani współpracą, robicie fajne fotki i macie oko do dobrych stylizacji odezwijcie się do mnie. Żadna tam współpraca na zasadzie barteru, nie usłyszycie ode mnie “będziecie mieli do portfolio”. Płacę za każdą stylizację! Piszcie na eliza.wydrych(małpa)gmail.com

Na pierwszy ogień idą trzy dziewczyny: Dominika, Karolina i Magda.

Fotki robił Miłosz, miejsce: Warszawa

DominikaDominika (1)Dominika (2)Dominika (3)

Narzutka – podobna z Rinascimento
Torebka – Pavlas
Buty – Nike Air Max Thea 
Szorty – Mango
Okulary – podobne w Even&ODD

Magda
Magda (1)Magda (4)Magda (2)Magda (3)

Okulary – podobne Le Specs
Buty – podobne  Nike Sportswear
Kurtka – nie mam pojęcia, nawet nie mogę nigdzie znaleźć podobnej, dajcie znać jeśli wiecie 🙂

KarolinaKarolina (2)Karolina (5)Karolina (6)Narzutka – podobna Rinascimento
Bluzka – Vero Moda
Spodnie – Mango
Buty – Nike
Okulary – podobne Converse
czapka – podobna VANS

Dajcie znać która stylizacja podoba Wam się najbardziej! I czy w ogóle podoba Wam się pomysł na takie wpisy?

[yop_poll id=”1″]

81 komentarzy

Dodaj komentarz

Adres email nie zostanie upubliczniony.

  1. Elizka super, nie mogę się doczekać kolejnych stylizacji. Sledziłam lublin street fashion i bardzo się cieszę, że do tego wracasz 🙂

  2. Nie moglam sie zdecydowac, ktora stylizacja podoba mi sie najbardziej. Wszystkie maja w sobie to cos.

    I z checia zobacze wiecej wpisow ze stylizacjami prosto z polskich miast 🙂 Fajny pomysl 🙂

  3. Moim zdaniem Magda i jej biała kurtka(?) wymiotły wszystko, a to zdjęcie jak idzie bokiem jest piękne, jak z reklamy albo prestiżowego magazynu

    1. super pomysł, Twój blog może na tym bardzo zyskać. Bo jeśli kogoś nie interesuje np Twój styl, może zobaczyć ogromną różnorodność pod tagiem street fashion. Masz łeb na karku 🙂

  4. Jedynie Karolina jak dla mnie jest ładnie ubrana 🙂 reszta … szczególnie Magda – okropny ten płaszcz, buty cudowne, ale ten płaszcz, brr. 🙂

    A pomysł na wątki super ! 🙂

    1. Może na jesień by wyglądał spoko, na pewno nie do krótkich spodenek 🙂 w żyiu bym się tak nie ubrała 🙂

  5. Zawsze fajnie spogląda się na modę z perspektywy ulicy. Jednocześnie uważam że moda powinna wychodzić do przeciętnego człowieka.
    Jako marketingowiec z zawodu i facet z urodzenia dobrze wiem dlaczego lubimy oglądać piękne zgrabne dziewczyny. Jednak wiem że duża część moich koleżanek stając przed wieszakiem lub szafą staje przed największym wyzwaniem życia – jak dopasować to super modne wdzianko do mojej super ale jednak niezbyt modnej, niekatalogowej sylwetki, nieproporcjonalnych nóg, szerokich ramion itd. Itp. Takie dziewczyny są super hero street fashion jeżeli potrafią świetnie siebie opakować i dobrać idealny ciuch podkreślający ich piękno i ukrywający niedoskonałość genetyczną lub zdrowotną!
    Ja wtedy docenię najbardziej ten dział! Yo! powodzenia !!!

  6. A weź coś znajdź w takiej torebce jak ma Dominika :D. W swojej małej mam wszystko i ogromny bałagan, a co dopiero w takiej…

  7. Cześć Elizka 🙂 widziałam Cię dziś z mężem koło Sanitasu na Hempla. Pięknie wyglądasz, Nowy styl życia ci służy i promieniejesz. Chciałam podejść ale obowiązki służbowe… Pozdrawiam ciepło !

  8. Elizka, kto robil zdjecia i skad sa te dziewczyny? podawaj w nastepnych postach tworcow zdjec i miejsca, w ktorym zostaly zrobione zdjęcia! 🙂 pozdrawiam

  9. Zdecydowanie Dominika:) Poza tym super pomysł na wpisy. Czasami widzę jakąś dziewczynę i mam ochotę podejść i zapytać w co jest ubrana, a teraz jest szansa, że na Twoim blogu znajdę odpowiedź;)

  10. Jeju, ale super cykl! Super pomysł, inicjatywa, organizacja (pokazywanie stylizacji z różnych miast), wszystko super <3 Mega mi się podoba 🙂

    Co do stylizacji, to dla mnie najlepsza Dominika!

  11. Sprostuję komentarze i zachęcam do oglądnięcia całej kolekcji…

    Dominika ma torebkę i płaszcz marki PAVLAS 🙂 Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na stronę!

    1. Ja rowniez pisalam prace, w ktorej podalam Ciebie i Twojego bloga za przyklad, jak mozna odniesc sukces, nowymi formami komunikacji (blogami), poniewaz obserwuje Ciebie juz dobrych kilka lat 🙂

  12. Super inicjatywa! A co jest nagroda dla najlepiej ubranej? 🙂

    Ciekawi mnie czy w Lublinie pojawią się osoby niezwiązane z blogosferą 🙂

  13. Jeszcze chyba nigdy nie komentowałam żadnego Twojego wpisu, ale teraz po prostu muszę. Eliza, jesteś geniuszem!
    Świetna inicjatywa, powiew świeżości nie tylko u Ciebie, ale również w polskiej blogosferze, bo tego jeszcze nikt nie robi, a już na pewno nie ma akcji o takim zasięgu, jak u Ciebie! Nie mogę wyjść z podziwu dla tego pomysłu. Naprawdę cudowne!

  14. super pomysł.
    chętnie będę zaglądać na kolejne uliczne stylóweczki.
    uwielbiam luźne wygodne ciuszki, dlatego chętnie popatrzę i może podpatrzę coś dla siebie.
    trzymam kciuki za akcję! 🙂

  15. Zdecydowanie styl Dominiki. Letni płaszcz w połaczeniu z prostą sukienką jest uniwersalny. Elegancki, wyjściowy a jednocześnie miejski i swobodny. Biel z tym odcieniem szarości, delikatnym, podkreśla urodę Dominiki. A srebrna torebka, takie wyraziste dodatki uwielbiam.
    Płaszcz Magdy wydaje mi sie dziwaczny. Zbyt zimowy.
    Styl Karoliny jest zbyt męski. Bejzbolówka i bluza Yankees …. Nie trafiony. Dziewczyna-Kumpel albo siostra, którą zabierasz na mecz. Urocze ale to nie jest to. 🙂

  16. Witaj. Moim zdaniem taka uliczna sekcja to świetny pomysł! Już szczytem rewelacji będzie, jeśli współpracującym z Tobą fotografom uda się uchwycić także ciekawe stylizacje osób w rozmiarach większych niż 34-40. Nie jestem może otyła, ale niestety mam obfity biust, szerokie biodra i ramiona, i niestety nie zawsze udaje mi się mieć pomysł na ubiór. A co za tym idzie, często kończy się to noszeniem na zmianę tych samych zestawień. Z chęcią podejrzałabym ciekawe propozycje, a i zapewne wiele dziewczyn ucieszy fakt, że pokazywane są różne sylwetki, a nie tylko te najszczuplejsze 😉 Serdecznie pozdrawiam i przy okazji gratuluję efektów diety oraz ćwiczeń – wyglądasz świetnie!!! 🙂

  17. Świetnym pomysłem dodatkowo byłoby zgadywanie przez czytelników bloga, jakie marki ciuchów dziewczyny mają na sobie- o ile modelki te informacje dla Ciebie udostępnią (bo te dopiski “podobne” są takie sobie, powiem szczerze…). Jak widzisz, w przypadku tej rewelacyjnej kurtki od razu chwyciło 🙂 Będziesz mogła zobaczyć, jak obcykani są Twoi czytelnicy 🙂

  18. Street fashion ma w sobie to coś… Nie wiem, ale samo patrzenie na te zdjęcia już sprawia, że czuć większy luz. Chciałoby się założyć jeansy, conversy, miękką bluzę z kapturem – zwłaszcza w taki chłodny dzień i wietrzny, jak dzisiaj 🙂
    Dobre inspiracje!