Video Blog: Spacer po Paryżu

Dziś na tapecie znowu Paryż! To już mój trzeci video blog z tego romantycznego miasta. Zabieram Was pod katedrę Notre Dame, na śniadanie do typowej francuskiej restauracji i pod słynny most zakochanych, w który wpięto już tysiące, albo i setki tysięcy kłódek z wyznaniem miłości. Ja już tęsknię za tym miejscem i nie mogę się doczekać powrotu! 🙂

PS Zapraszam do śledzenia mojego kanału! 🙂

 

65 Comments
  1. Odkąd robisz vlogi, jestem tu stałym gościem 🙂
    Kiedyś wchodziłam sporadycznie, bo też i z modą jestem trochę na bakier, ale świetnie się Ciebie ogląda.
    A za końcówkę masz mistrza – w końcu „normalna” Eliza, taka jak my 🙂

  2. Eliza nie myślałaś o jakimś osobnym mikrofonie przy kręceniu vlogów ? Fajnie byłoby Cię lepiej słyszeć bez tego szumu na ulicy 🙂

  3. Musisz koniecznie popracować nad jakością filmów ! Wiemy dobrze ze twoje możliwości na to pozwalają 😉 a trochę nie miło ogląda sie Ciebie z prześwietlona buzia 😉 czekam do następnego filmu i pozdrawiam serdecznie !

  4. Strasznie to pikanie głośne, a Ciebie słabo słychać. Mało nie ogłuchłam jak ten dźwięk się pojawił, bo miałam Ciebie na fula by dobrze zrozumieć!!! A filmik ekstra!!!! 🙂

  5. Szumy, głośne pikanie, mierna jakość- to nic!
    Zacny vlog, piękna Fashka oraz przesłodki głos 🙂
    iiiii… czekam na udział Rambo we vlogu 😀

  6. haha genialny filmik, Eliza ja ci naprawdę karierę telewizyjną wróżę 😀 dużo chętniej oglądałabym ciebie w jakimś programie śniadaniowym niż niektóre prowadzące:P chociaż czy programy śniadaniowe leżą w kręgu twoich zainteresowań to nie wiem ale to inna historia 🙂 ps: mam wrażenie że odwiedziłam tą samą restaurację co wy:)

  7. WoW! Dzieki za filmik,staram sie wlasnie namowic mojego szarlatana na wyjazd do Pari przed swietami i troche mi pomoglas 😉 Zwlaszcza tym sniadaniem 😛 Kto wie moze nasza klodka z podrozy poslubnej do Rosji zawisnie na tym moscie ♥ Pozdrawiam

  8. Siarczyste pikadełko:) Zyskałaś +1000 u mnie, taka głupotka ale pokazuje, że jesteś w 100% szczera ze swoimi czytelnikami/widzami:) A poza tym piękny paryż… Dlaczego mnie tam jeszcze nie było??

  9. Gratuluję bo vlogi są na prawdę ciekawe. Zawsze byłam zwolenniczką słowa pisanego i jesteś pierwsza, którą oglądam regularnie 🙂 Bardzo podoba mi się swoboda, z którą mówisz i taka naturalność, poza tym świetny montaż.
    Końcówką zaskoczyłaś mnie totalnie. Świetnie to wyszło. To tak jakby podejrzeć pracę od zaplecza 🙂

    1. jako polonistka czytam szybko, wiec bardzo przepraszam 🙂 musze uwazniej czytac 😉 buziaki 😉

  10. Moja kicia lubi Cię oglądać. Ogląda ze mną każdy Twój vlog 🙂 Ten bardzo nam się podobał, chociaż naszym ulubionym nadal pozostaje ten z sesji ślubnej
    BTW dostałaś mojego maila?

  11. Uwielbiam Cię! Szczerze ! Jesteś prześliczna, cudowny głos i kocham Twoje filmiki, a zwłaszcza końcówki 🙂 PS ślicznie Ci w nowej fryzurce.

  12. Eliza, a bylas kiedys w Moulin Rouge, tzn na calym tym show? Zawsze mi sie marzylo, zeby sie wybrac, ale jakos za kazdym razem kiedy jestem w Paryzu nie udaje mi sie to 🙁 Jestem ciekawa czy tam jest na prawde warto.

  13. Obecnie nie wiem czy wiecie ale można zrobić taki wirtualny spacer po Paryżu dla tych co nigdy tam nie byli lub się wybierają i chcę sobie to wyobrazić i się przygotować to według mnie jest idealne rozwiązanie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>