Motywacyjne tabelki do wydrukowania

Widzę po sobie, jak ważna jest codzienna dawka motywacji. Jeśli nie jestem odpowiednio zachęcona i skupiona na celu, wystarczy jedna mała pokusa, by totalnie się  poddać. Wyrzuty sumienia są wtedy gwarantowane, a powrót na dobrą drogę wymaga ogromnej dawki samozaparcia. Zauważyłam, że przyklejona na lodówce tabelka świetnie na mnie działa. Motywuje mnie i – jakkolwiek to brzmi – przywiązuje do siebie, bo codziennie muszę do niej podejść i zaznaczyć (albo nie), że zaliczyłam kolejny dzień wyzwania.

Wyzwania – właśnie tak to nazywam. Deklaruję sama przed sobą, że przez tydzień, 21 dni albo 30 dni nie będę jeść słodyczy, będę regularnie ćwiczyć bądź po prostu będę prowadzić zdrowy tryb życia. Zaczynam od małych kroczków i drukuję 7-dniowe tabelki z wyzwaniami. Potem idę o krok dalej i drukuję 30-dniowe.

Takie wyzwania mega mnie motywują i trzymają w ryzach. Zauważyłam, że muszę obrać sobie jakiś konkretny cel, bo samo „chcę zdrowo żyć” albo „chcę schudnąć” nie działa na dłuższą metę i szybko tracę zapał. Dlatego przychodzę dziś do Was z nowymi, wypasionymi i ślicznymi tabelkami do wydrukowania i powieszenia na lodówce. Dostępne są 7-dniowe, 21-dniowe i 30-dniowe, w kolorze albo w bieli i czerni. Wybierzcie tabelkę, wydrukujcie i ruszcie tyłki z kanapy! Ja wydrukowałam na początek 7 dni bez słodyczy i 30-dniowy fitness plan.

#fashchallenge

Ponadto chcę zaprosić Was do wspólnej akcji. Razem możemy zmotywować tysiące osób! Po wydrukowaniu tabelki zróbcie jej fotkę i wrzućcie na Instagram z hashtagiem #fashchallenge. Będę śledzić Wasze poczynania, a pod koniec miesiąca wybiorę część fotek i wrzucę je na blog wraz z linkami do Waszych profili! 🙂

 

tabelka 30 dni zdrowego trybu zycia30 dni zdrowego trybu życia tabelkatabelka 21 zdrowego trybu zycia21 zdrowego trybu zycia tabelkatabelka 7 dni zdrowego trybu zycia7 dni zdrowego trybu życia tabelka

tabelka 30 dni bez słodyczy30 bez słodyczy tabelka

 tabelka 21 bez słodyczy21 dni bez słodyczy tabelkatabelka 7 dni bez słodyczy7 dni bez słodyczy tabelka

tabelka 21 dni gitness plan
21 dni fitnss plan tabelka

7 dni fitness plan tabelkatabelka 7 dni fitness plan30 dni fitness plan tabelka30 dni fitness plann

 

32 Comments
  1. Czytasz w moich myślach bo właśnie dziś wydrukowałam Twoje wcześniejsze tabelki by po raz drugi podejść do walki o wymarzoną sylwetkę. Te, z motywacyjnymi hasłami są rewelacyjne! Drukuję i od jutra start! Buziaki :*

  2. Fash, kocham Twojego bloga <3 a z ciekawostek motywacyjno- organizacyjnych polecam appkę My Fitness Pal- po wpisaniu odpowiednich danych osobowych (wiek, waga, wzrost, tryb życia, częstotliwość wykonywania aktywności fizycznych, określenia wymarzonej wagi i sprecyzowaniu jej spadku tygodniowo) oblicza ilość kalorii, którą powinnyśmy jeść żeby uzyskać swój cel. Z początku jest trochę zabawy z liczeniem kalorii i ważeniem produktów (niezbędna mała waga kuchenna), ale wkrótce wchodzi w krew i uwaga, ja osobiście jem wszystko stosując tylko zdrowe zamienniki (jogurt grecki zamiast śmietany, pełnoziarniste produkty zamiast "białych", itp) a od początku września schudłam ponad 6 kg <3 <3 <3 czuję się wspaniale, bo jem normalnie tylko zaczęłam kontrolować problem dojadania i zjadania za dużych porcji (w końcu to takie pyszne), koniecznie wypróbujcie dziewczyny!

  3. Fajnie by było, ale ten listopad, akurat wypadają moje urodziny. Ale przed imprezą to zdecydowanie zdrowy tryb życia, bo muszę się w sukienkę wcisnąć! 😀

  4. Nie widzę tabelki 7 dni bez słodyczy a piszesz ze ja drukowalas, wiec albo ja zgubiłam, albo przeoczyłaś przy dodawaniu, a nie ukrywam, że akurat ta na początek bardzo mnie zainteresowała 😀

  5. Kurcze, wybrałam sobie 30 dni bez słodyczy (odpowiedź na moje poranne wyrzuty sumienia po zjedzeniu wczoraj kilku(nastu) ciasteczek korzennych!). I akurat ta nie działa! Da się coś z tym zrobić Eliza? 🙂

    Pozdrawiam!

  6. tabelki genialne…dziękuję bo właśnie ostatnio myślałam o nich, a przed świętami dobrze zrobi takie ( każde ) wyzwanie 😀
    tylko może czepiam się…ale dlaczego nie ma 14 dni ? 😀

  7. W moim przypadku tabelka „55 dni bez słodyczy” sprawdziła sie w 100%!!! Wydrukowałam, ot tak, poprostu. Powiesiłam na lodówce i tak z dnia na dzień skreślałam każdy kolejny dzień! Nie mogłam uwierzyć jak sprawnie mi to poszło. Nie jestem z natury ogromnym łasuchem, więc może dlatego nie był to dla mnie problem. Dodatkową mega motywacją były komplementy od innych osób. Kolejnym mega plusem stał się wygląd mojej cery, przestały pojawiać sie coraz to nowe krostki. Po kilku dniach przerwy (oczywiście była nagroda za wytrwałość), na lodówce po raz kolejny zawisła tabelka „55 dni bez słodyczy”, a zaraz obok kolejne wyzwanie: 30 dni przysiadów dla pieknej pupy!

  8. Eliza, Ty lepiej powiedz, jak się motywujesz do pisania codziennie 🙂 Mi ostatnio tempo spadło tak bardzo, że już nawet wyrzuty sumienia nie pomagają. Kiedyś wpis co 3 dni się u mnie pojawiał, a teraz… szkoda gadać.

  9. Jeszcze pare dni temu, gdy czytałam tego posta myślałam ” po co to komu? przecież ćwicze, może nie codziennie bo przecież codziennie nie moge ale ćwicze”. Wczoraj stojąc przed lustrem zobaczyłam, że od kiedy zaczęłam „ćwiczyć” moja sylwetka nie poprawiła się, a wręcz pogorszyła. Trening raz w tygodniu nic nie daje (w koncu dotarło…).
    Juz drukuje i od dzisiaj ćwicze codziennie !!!

  10. Hej 😉 Czy możesz mi zdradzić w jakim programie robisz takie fenomenalne tabelki bądź skąd je ściągasz ? 😉
    Pozdrawiam!
    Cudny blog!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>